16 november.

skola idag då... Gick ganska segt. men våran matte lärare va sjuk, så vi hade ingen matte :D
fick en timmes rast ist.. sen slutade skolan klockan 3:15 så jag o emma drog på trning. Styrke! Woho... Lyfte faktigst 15kg med båda händerna.. haha ja e fan bäst! :P
Sedan gick ja hem, o nu sitter jag här. Har varit jävligt duktig uppdaterat 3gr denna dagen.. wiii.. :) haha ja e bara anmällt glad idag, vet fan inte varför.


Jag får runt 15 besökare varje dag, men varför är det ingen som lämnar komentar? Får typ aldrig komentarer! Men ni är inne och läser iaf... så please komentera.. :)

jag drogar just nu Jusin Biber's låt One Time. + att killen är grymt söt :D (a)   Spana in hans musik, och hur han ser ut... Nice!

Killen är född 1994, och hans första album släpps imon.. Albumet heter My World.
Justin slog igenom via youtube.. Och nu är han en av mina favorit artister, för grabben är grym!!






Kraaaam isabella

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du menar väll justin bieber? iaf jag älskar hnm me grym han e och världens sötaste<3<3

2009-12-09 @ 15:33:44
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0