2 November

Hello.. How are u? Jag är själv väldigt trött, seg dag. Har 3 prov nästa vecka, så jag kommer inte blogga så mkt... Hoppas bara jag överlever proven. Utväcklingsamtal snart oxå :S  Längtar ABSOLUT inte.... ¨
Jag har en fråga till er alla, för jag ser att jag får runt 20besökare varje dag. Min fråga är: Ska ni vaccinera er mot svininfluensan? Varför ska ni det? Varför ska ni inte det? Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska det elr inte... Mamma tkr ja ska göra det, men jag är inte säker.


Dagens Outfit;
Klicka f�r att st�nga bilden



Doo Daa Doo Life can be hard som time... Isabella Svensson


Kommentarer
Postat av: elmedina och daniella

haha roligt att höra det! :D snygg outfit!

2009-11-02 @ 16:38:14
URL: http://zassedapts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0