Hälsning till Emil Gabriel Zanxx!

En hälsning till Emil Gabriel Zanxx! Tja! Jag är så jävla trött på dig n! du fattar inget alls... Hoppa framför ditt jävla tåg någon gång, i dont care! Du är faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsk!
Do you get it? Antagligen inte för du fattar inte ett piss!
hatar dig så jävla mkt, du är den värsta som finns, så dra åt helvete någon gång!
knulla runt hur jävla mkt du vill, men din mamma vet det ialf. I didn't tell her. Who cares you are in big truble when you come home. Eller kan du engelska? Eller ska jag skriva det på svenska? HAHA det kan du fan glömma! Om du tror att du är nått, hahahaahaha!!! För fan du är INGET! Du är ingen!!
BTW dont talk to me, beacuse i am a biatch when it comes to you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj! haha jag älskar din musik p bloggen ;) sv: jag är helt beronde av kändisar så jag läser massa skvaller sidor bland annat cocoperez.com hehe!

2009-12-08 @ 21:40:51
Postat av: Anonym

hejj! haha jag älskar din musik p bloggen ;) sv: jag är helt beronde av kändisar så jag läser massa skvaller sidor bland annat cocoperez.com hehe!

2009-12-08 @ 21:41:04
URL: http://readgossip.blogg.se/
Postat av: e

Sv: Hej! Om du gillar att läsa skvaller och grejer kan du alltid kma och följa min blogg jag skriver om mina idoler

Demi lovato

selena gomez

justin bieber

jonas brothers

miley cyrus och

beyonce<3

SÅ JA bloggar varje dag och skriver skvaller och sånt:D

P.S Jag får skvaller från olika sidor kmr inte riktigt ihår;P

2009-12-09 @ 15:32:22
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0